Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania rezerwacji w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem https://gokartarena.pl/

Sprzedawca: PPHU „Anna” Bogusław Kwaśniewski
Filia Gokart Arena
ul. Smugowa 19, 91-433 Łódź NIP: 7291968447

Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:
Pod numerem telefonu: +48 515 515 715 (koszt połączenia według taryfy operatora).
Korzystając z adresu poczty elektronicznej: kontakt@gokartarena.pl

1. DEFINICJE

  1. Regulamin – niniejszy regulamin Rezerwacji Usługi w Internetowym Systemie Rezerwacji.
  2. Usługa – wydarzenie rozrywkowo-sportowe w zakresie jazdy gokartami z oznaczeniem dnia lub okresu jej świadczenia przez Sprzedawcę. 
  3. Rezerwacja – zamówienie Usługi w Internetowym Systemie Rezerwacji przez serwis internetowy pod adresem https://gokartarena.pl/, za pośrednictwem którego Sprzedawca oferuje sprzedaż Usługi oraz za pośrednictwem którego Klient może dokonywać Rezerwacji Usługi
  4. Sprzedawca – PPHU „Anna” Bogusław Kwaśniewski
    ul. Szymanowskiego 28 95-080 Tuszyn
    Filia Gokart Arena
    ul. Smugowa 19, 91-433 Łódź NIP: 7291968447
  5. Dni Robocze – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  6. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje Rezerwacji Usługi w zakładce Rezerwacje prowadzonej przez Sprzedającego strony pod adresem https://gokartarena.pl/.
  7. Konsument – osoba fizyczna dokonująca Rezerwacji lub zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Rezerwacji, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący Rezerwacji Usługi związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla niego charakteru zawodowego, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny.
  9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która dokonuje Rezerwacji Usługi, a nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  10. Przedmiot transakcji – Usługa.
  11. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Rezerwacji, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  12. Zamówienie Usługi – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Usługi, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży  na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  13. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  14. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.

2. ZASADY OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z zakładki rezerwacje dostępnej pod adresem https://gokartarena.pl/rezerwacje-online
  2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Internetowym Systemie Rezerwacji przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Rezerwacji.
  3. Sprzedawca prowadzi rezerwacje za pośrednictwem Internetowego Systemu Rezerwacji dostarczonego przez APEX Timing – oprogramowania do zarządzania torem
  4. W celu złożenia Rezerwację w Internetowym Systemie Rezerwacji, po stronie Klienta muszą być spełnione następujące wymagania techniczne, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca:
    • Posiadać konto poczty elektronicznej (e-mail).
    • Posiadać komputer, telefon typu smartfon lub tablet z systemem operacyjnym: Windows, Mac OS X, Linux lub Android.
    • Mieć zainstalowaną przeglądarkę internetową w podanej wersji lub wyższej: Internet Explorer – wersja 9, Chrome – wersja 46, Safari – wersja 8, Firefox – wersja 41, Opera – wersja
  5. Klient obowiązany jest do korzystania z Internetowego Systemu Rezerwacji w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich, praw majątkowych i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
  6. Zakup Usługi Rezerwacji nie gwarantuje wyłączności toru dla Klienta, przy zakupie Usługi Rezerwacji Klient przyjmuje do wiadomości, iż Usługa może być wykonana wraz z innymi uczestnikami. 
  7. Zakup Usługi Rezerwacji nie gwarantuje rozpoczęcia wykonania Usługi zgodnie ze złożoną godziną wykonania Usługi w systemie rezerwacji. Jest to uzależnione od sytuacji na które Sprzedawca nie ma wypływu. 

3. CENY

  1. Wszystkie ceny podane w Internetowym Systemie Rezerwacji są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają wszelkie należne podatki).

4. SKŁADANIE REZERWACJI USŁUGI

  1. Rezerwacje Usługi  są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Internetowego Systemu Rezerwacji.
  2. Rezerwacje Usługi w Internetowym Systemie Rezerwacji można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  3. Złożenie Rezerwacji Usługi polega w pierwszym kroku na wyborze pakietu, a następnie wyborze dnia, liczby osób uczestniczących  w Usłudze oraz czasu startu, a następnie kliknięciu przycisku „Dodaj do koszyka” w Internetowym Systemie Rezerwacji.
  4. Zamówienie Usługi jest możliwe po zarejestrowaniu konta w zakładce rezerwacje poprzez podanie imienia, nazwiska, daty urodzenia, podanie pseudonimu, adresu emalii. Zamówienie Usługi jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz Rezerwacji i prawidłowo poda dane kontaktowe: dokładny adres e-mail, na który zamówienie ma być wysłane, oraz numer telefonu.
  5. W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania Zamówienia oraz zwrotu środków na wirtualne konto w systemie Apex.
  6. Klient w procesie składania Rezerwacji  otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na podany e-mail.
  7. Jeśli Klient zechce złożyć rezerwację oraz otrzymać fakturę zobligowany jest do skontaktowania się ze Sprzedawcą  i dopełnienia formalności drogą e-mailową lub telefoniczną w tym do podania danych do faktury (w przypadku faktury imiennej – imię nazwisko, a w przypadku firm – dane firmy, nr NIP, adres), która zostaje przesłana do Klienta w formie elektronicznej, nie później niż w terminie do 7 dni roboczych, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
  8. Realizacja Rezerwacji rozpoczyna się po dokonaniu płatności przez Klienta.
  9. Rezerwacja Usługi następuje w momencie dokonania przez Klienta płatności.
  10. W celu potwierdzenia Rezerwacji, Klient wpłaca całość ceny Rezerwowanej Usługi. 
  11. W przypadku niestosowania się do Regulaminu toru i podjęcia próby zrealizowania Rezerwacji pod wpływem alkoholu wpłacona kwota pozostaje bezzwrotna.
  12. W wypadku braku terminu wskazanego w Rezerwacji przez Klienta, Sprzedawca poinformuje Klienta o powyższym oraz o alternatywnych datach Rezerwacji niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 48 godzin od dokonania Rezerwacji.
  13. Rezerwacja dokonywana jest w języku polskim.
  14. Internetowy System Rezerwacji prowadzi sprzedaż na terenie Polski.

5. Sposoby płatności za Rezerwację Usługi

  1. Każda transakcja w systemie online jest wstępnie udokumentowana wewnętrznym dokumentem, nazywają się one „Faktura WEB”, „Potwierdzenie sprzedaży WEB” lub „Transakcja WEB”. Wszystkie te dokumenty nie są oficjalnymi dokumentami fiskalnymi, są to wewnętrzne dokumenty wystawione przez program z automatu. Traktowane jako potwierdzenie udanej płatności online. 
  2. Klient otrzymuje paragon lub fakturę w dniu skorzystania z usługi (rezerwacje).
  3. W przypadku zakupu voucherów online lub karnetów, jeżeli Klient chce otrzymać fakturę musi powiadomić o tym fakcie recepcje toru do końca dnia w którym został dokonany zakup. W innym przypadku zostanie wystawiony paragon i przesłany do klienta drogą email. 
  4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży
    1. Płatności błyskawiczne https://www.przelewy24.pl/ – e-przelewy,
    2. Blik

6. Zasady zwrotu ceny w przypadku internetowej Rezerwacji

  1. Zwrot ceny uiszczonej przez Klienta możliwy jest poprzez zwrot na konto podane przy składaniu rezerwacji w przypadku nieodbycia się wydarzenia rozrywkowo-sportowego (zamówionej Usługi) z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy.
  2. Na podstawie art. 38 pkt. 12) Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy o świadczeniu usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
  3. Oprócz sytuacji opisanej w ust. 2 powyżej, Sprzedawca dopuszcza jednak zwrot ceny Rezerwacji Usługi w przypadku rezygnacji Klienta z uczestnictwa w wydarzeniu rozrywkowo-sportowym (Usłudze), którą uprzednio zarezerwował w Internetowym Systemie Rezerwacji. Z opisanej wyżej rezygnacji z uczestnictwa w wydarzeniu rozrywkowo-sportowym (Usłudze), Klient może skorzystać wyłącznie nie później niż na 2 dni przed dniem wydarzenia rozrywkowo-sportowego (Usługi), które zostało zarezerwowane. Po tym czasie zwrot ceny nie jest możliwy.
  4. Zwrot ceny, o którym mowa w ust. 3 powyżej, jest możliwy na wirtualne konto Klienta w systemie Apex Timing.
  5. Rezerwacja, która nie została odwołana w określonym terminie zostanie automatycznie rozliczona z wpłaconych środków. Środki nie są zwracane na konto Klienta.
  6. Klient ponosi odpowiedzialność za zredukowanie pakietu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do sprawnego funkcjonowania Rezerwacji.

7. Procedura reklamacji

  1. Sprzedawca obowiązany jest wykonać dla klienta Rezerwację z należytą starannością.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.  (Dz. U. z 2014, poz. 827 z późn. zm.).
  3. Reklamacje może zostać złożona przez Klienta na przykład: Pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedawcy: PPHU ANNA Szymanowskiego 28, 95-080 TUSZYN lub w formie elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej, na adres Sprzedawcy: sklep@gokartarena.pl
  4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących danych:
  5. Imię i nazwisko,
  6. Adres,
  7. Adres e-mail,
  8. Datę Rezerwacji,
  9. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania,
  10. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  11. O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej.
  12. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  13. W wypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedawca uzgodni warunki rekompensaty zadowalające dla obu Stron.

8. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów będących Przedsiębiorcami, zgodnie z definicja zawartą w niniejszym regulaminie.
  2. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami Sprzedawca ma prawo samodzielnie wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części, niezależnie od wybranego przez Przedsiębiorcę sposobu płatności albo zawarcia Umowy sprzedaży.
  3. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy sprzedaży, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Towaru. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy zawodowego.
  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, będącym Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.