Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania rezerwacji w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem https://gokartarena.pl/

Sprzedawca: PPHU „Anna” Bogusław Kwaśniewski
Filia Gokart Arena
ul. Smugowa 19, 91-433 Łódź NIP: 7291968447

Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:
Pod numerem telefonu: +48 515 515 715 (koszt połączenia według taryfy operatora).
Korzystając z adresu poczty elektronicznej: kontakt@gokartarena.pl

1. DEFINICJE

  1. Regulamin – niniejszy regulamin Rezerwacji Usługi w Internetowym Systemie Rezerwacji.
  2. Usługa – wydarzenie rozrywkowo-sportowe w zakresie jazdy gokartami z oznaczeniem dnia lub okresu jej świadczenia przez Sprzedawcę. 
  3. Rezerwacja – zamówienie Usługi w Internetowym Systemie Rezerwacji przez serwis internetowy pod adresem https://gokartarena.pl/, za pośrednictwem którego Sprzedawca oferuje sprzedaż Usługi oraz za pośrednictwem którego Klient może dokonywać Rezerwacji Usługi
  4. Sprzedawca – PPHU „Anna” Bogusław Kwaśniewski
    ul. Szymanowskiego 28 95-080 Tuszyn
    Filia Gokart Arena
    ul. Smugowa 19, 91-433 Łódź NIP: 7291968447
  5. Dni Robocze – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  6. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje Rezerwacji Usługi w zakładce Rezerwacje prowadzonej przez Sprzedającego strony pod adresem https://gokartarena.pl/.
  7. Konsument – osoba fizyczna dokonująca Rezerwacji lub zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Rezerwacji, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący Rezerwacji Usługi związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla niego charakteru zawodowego, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny.
  9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która dokonuje Rezerwacji Usługi, a nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  10. Przedmiot transakcji – Usługa.
  11. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Rezerwacji, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  12. Zamówienie Usługi – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Usługi, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży  na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  13. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  14. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.

2. ZASADY OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z zakładki rezerwacje dostępnej pod adresem https://gokartarena.pl/rezerwacje-online
  2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Internetowym Systemie Rezerwacji przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Rezerwacji.
  3. Sprzedawca prowadzi rezerwacje za pośrednictwem Internetowego Systemu Rezerwacji dostarczonego przez APEX Timing – oprogramowania do zarządzania torem
  4. W celu złożenia Rezerwację w Internetowym Systemie Rezerwacji, po stronie Klienta muszą być spełnione następujące wymagania techniczne, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca:
    • Posiadać konto poczty elektronicznej (e-mail).
    • Posiadać komputer, telefon typu smartfon lub tablet z systemem operacyjnym: Windows, Mac OS X, Linux lub Android.
    • Mieć zainstalowaną przeglądarkę internetową w podanej wersji lub wyższej: Internet Explorer – wersja 9, Chrome – wersja 46, Safari – wersja 8, Firefox – wersja 41, Opera – wersja
  5. Klient obowiązany jest do korzystania z Internetowego Systemu Rezerwacji w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich, praw majątkowych i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
  6. Zakup Usługi Rezerwacji nie gwarantuje wyłączności toru dla Klienta, przy zakupie Usługi Rezerwacji Klient przyjmuje do wiadomości, iż Usługa może być wykonana wraz z innymi uczestnikami. 
  7. Zakup Usługi Rezerwacji nie gwarantuje rozpoczęcia wykonania Usługi zgodnie ze złożoną godziną wykonania Usługi w systemie rezerwacji. Jest to uzależnione od sytuacji na które Sprzedawca nie ma wypływu. 

3. CENY

  1. Wszystkie ceny podane w Internetowym Systemie Rezerwacji są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają wszelkie należne podatki).

4. SKŁADANIE REZERWACJI USŁUGI

  1. Rezerwacje Usługi  są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Internetowego Systemu Rezerwacji.
  2. Rezerwacje Usługi w Internetowym Systemie Rezerwacji można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  3. Złożenie Rezerwacji Usługi polega w pierwszym kroku na wyborze pakietu, a następnie wyborze dnia, liczby osób uczestniczących  w Usłudze oraz czasu startu, a następnie kliknięciu przycisku „Dodaj do koszyka” w Internetowym Systemie Rezerwacji.
  4. Zamówienie Usługi jest możliwe po zarejestrowaniu konta w zakładce rezerwacje poprzez podanie imienia, nazwiska, daty urodzenia, podanie pseudonimu, adresu emalii. Zamówienie Usługi jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz Rezerwacji i prawidłowo poda dane kontaktowe: dokładny adres e-mail, na który zamówienie ma być wysłane, oraz numer telefonu.
  5. W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania Zamówienia oraz zwrotu środków na wirtualne konto w systemie Apex.
  6. Klient w procesie składania Rezerwacji  otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na podany e-mail.
  7. Jeśli Klient zechce złożyć rezerwację oraz otrzymać fakturę zobligowany jest do skontaktowania się ze Sprzedawcą  i dopełnienia formalności drogą e-mailową lub telefoniczną w tym do podania danych do faktury (w przypadku faktury imiennej – imię nazwisko, a w przypadku firm – dane firmy, nr NIP, adres), która zostaje przesłana do Klienta w formie elektronicznej, nie później niż w terminie do 7 dni roboczych, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
  8. Realizacja Rezerwacji rozpoczyna się po dokonaniu płatności przez Klienta.
  9. Rezerwacja Usługi następuje w momencie dokonania przez Klienta płatności.
  10. W celu potwierdzenia Rezerwacji, Klient wpłaca całość ceny Rezerwowanej Usługi. 
  11. W przypadku niestosowania się do Regulaminu toru i podjęcia próby zrealizowania Rezerwacji pod wpływem alkoholu wpłacona kwota pozostaje bezzwrotna.
  12. W wypadku braku terminu wskazanego w Rezerwacji przez Klienta, Sprzedawca poinformuje Klienta o powyższym oraz o alternatywnych datach Rezerwacji niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 48 godzin od dokonania Rezerwacji.
  13. Rezerwacja dokonywana jest w języku polskim.
  14. Internetowy System Rezerwacji prowadzi sprzedaż na terenie Polski.

5. Sposoby płatności za Rezerwację Usługi

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży
    1. Płatności błyskawiczne https://www.przelewy24.pl/ – e-przelewy,
    2. Blik.

6. Zasady zwrotu ceny w przypadku internetowej Rezerwacji

  1. Zwrot ceny uiszczonej przez Klienta możliwy jest poprzez zwrot na konto podane przy składaniu rezerwacji w przypadku nieodbycia się wydarzenia rozrywkowo-sportowego (zamówionej Usługi) z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy.
  2. Na podstawie art. 38 pkt. 12) Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy o świadczeniu usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
  3. Oprócz sytuacji opisanej w ust. 2 powyżej, Sprzedawca dopuszcza jednak zwrot ceny Rezerwacji Usługi w przypadku rezygnacji Klienta z uczestnictwa w wydarzeniu rozrywkowo-sportowym (Usłudze), którą uprzednio zarezerwował w Internetowym Systemie Rezerwacji. Z opisanej wyżej rezygnacji z uczestnictwa w wydarzeniu rozrywkowo-sportowym (Usłudze), Klient może skorzystać wyłącznie nie później niż na 5 dni przed dniem wydarzenia rozrywkowo-sportowego (Usługi), które zostało zarezerwowane. Po tym czasie zwrot ceny nie jest możliwy.
  4. Zwrot ceny, o którym mowa w ust. 3 powyżej, jest możliwy na wirtualne konto Klienta w systemie Apex Timing.
  5. Rezerwacja, która nie została odwołana w określonym terminie zostanie automatycznie rozliczona z wpłaconych środków. Środki nie są zwracane na konto Klienta.
  6. Klient ponosi odpowiedzialność za zredukowanie pakietu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do sprawnego funkcjonowania Rezerwacji.

7. Procedura reklamacji

  1. Sprzedawca obowiązany jest wykonać dla klienta Rezerwację z należytą starannością.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.  (Dz. U. z 2014, poz. 827 z późn. zm.).
  3. Reklamacje może zostać złożona przez Klienta na przykład: Pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedawcy: PPHU ANNA Szymanowskiego 28, 95-080 TUSZYN lub w formie elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej, na adres Sprzedawcy: sklep@gokartarena.pl
  4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących danych:
  5. Imię i nazwisko,
  6. Adres,
  7. Adres e-mail,
  8. Datę Rezerwacji,
  9. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania,
  10. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  11. O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej.
  12. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  13. W wypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedawca uzgodni warunki rekompensaty zadowalające dla obu Stron.

8. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów będących Przedsiębiorcami, zgodnie z definicja zawartą w niniejszym regulaminie.
  2. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami Sprzedawca ma prawo samodzielnie wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części, niezależnie od wybranego przez Przedsiębiorcę sposobu płatności albo zawarcia Umowy sprzedaży.
  3. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy sprzedaży, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Towaru. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy zawodowego.
  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, będącym Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.